Médiaelemzés

Médiaelemzés

Médiaelemzési szolgáltatásunk pontos képet ad arról, hol helyezkedik el az Ön vállalata, szolgáltatása a médiában a versenytársakhoz képest, mennyire tud kitűnni az egyre erősebb médiazajból. Hiszünk abban, hogy egy ilyen jellegű elemzés nem végezhető pusztán szoftverekkel, néhány egyszerű lekérdezés lefuttatásával, hiszen a hazai sajtó nem minden esetben működik átlátható és egyszerű logika alapján.

Az Eduwork által készített médiaelemzések nemcsak statisztikákat, grafikonokat, hanem okokat, magyarázatokat és javaslatokat is nyújtanak a még hatékonyabb médiajelenlét eléréséhez. Az elemzések a megrendelő igénye szerinti tartalommal és frekvenciával készülnek, nagy adatelemzési és sajtótapasztalattal bíró kollégák segítségével.

Személyre szabott médiaelemzésünk azokra a szempontokra épül, amelyek mentén ügyfeleink havi rendszerességgel részletes képet kapnak a megadott témakörökhöz, kulcsszavakhoz, piaci területekhez, illetve cégnevekhez kapcsolódó megjelenésekről.

Sajtófigyelés

Valamennyi országos és regionális napilapot, valamint mintegy 70 heti- és havilapot - összesen több mint 140 sajtóterméket - monitorozunk, hogy ügyfeleink számára kiválogassuk a fontos információkat.
A teljes hazai piacon a napi, illetve heti rendszerességű sajtó- és médiafigyelést ma egyre több cég illetve a cég vezetői, menedzsmentje használja Magyarországon, akik nem csupán időt spórolnak meg a szolgáltatással, hanem figyelmüket és energiájukat kizárólag a releváns iparági területekre, illetve a piaci konkurensek híreire fókuszálva hozhatnak üzleti döntéseket. A sajtóban gyakran szereplő vállalkozások emellett azonnali, jól mérhető és értékelhető képet kapnak a cég híreinek általános sajtóvisszhangjáról éppúgy, mint az egyes megjelenések részleteiről. Azok a vállalkozások, amelyek “sajtójelenlétük” erősítését tervezik, illetve a megjelenések számának, minőségének javítását fáradoznak, folyamatosan ellenőrizhetik munkájuk és befektetéseik valós eredményeit sajtófigyelés szolgáltatásunk segítségével.